sobota, 23 marca 2013

Przejście z PowerPOint na POWERPOINT



Jak przejście z pomocą programu PowerPoint 2003 lub starsza wersja do programu PowerPoint 2007, jeden z najtrudniejszych zmian jest poznanie nowej wstążki strukturę menu. Kontekstowy charakter nowej wstążki może to frustrujące wykonać proste zadanie zajęło tylko sekunda w poprzedniej wersji programu PowerPoint. W celu ułatwienia przejścia, Znalazłem paska narzędzi Szybki dostęp jest bardzo pomocny.

Jeśli nie edytowany pasek wcześniej, pojawi się obok przycisku pakietu Office w lewym górnym boku. Polecam przywiezienie go pod wstążką jak zrobiłem tutaj tak jest bliżej do "akcji".

Jeśli nie używane lub dostosować paska narzędzi Szybki dostęp jeszcze, znajdziesz go nad wstążką obok dużego przycisk Office w lewym górnym rogu. Rzeczywiście można ustawić go tak, jest on umieszczony pod wstążką, która jest moja preferencja. Pasek narzędzi Szybki dostęp pozwala dodać serię przycisków poleceń skrótów, które są zawsze widoczne i niezależne od aktualnie wybranego karcie. Przyciski nie mogą być dostępne do wykorzystania w zależności od tego, co obiekt, który został wybrany (np. nic zaznaczone, pole tekstowe, kształt itd.), ale przynajmniej widać polecenia, nawet jeśli są niedostępne lub nie dotyczy.

Zaletą paska narzędzi Szybki dostęp jest, że można utworzyć spersonalizowaną kolekcję przycisków poleceń do - otrzymaj - szybki dostęp nie może być przebiera w kółko, próbując znaleźć odpowiednie narzędzia lub broni, aby zakończyć swoją misję. Odkryłem, że po użyciu programu PowerPoint 2007 w ciągu ostatnich 9 miesięcy, udało mi się bardziej zaznajomieni z wstążki struktury, jednak pasek narzędzi Szybki dostęp jest w rzeczywistym przydatny dla powtarzalnych zadań jak budować prezentacje multimedialne.

Kliknij prawym przyciskiem myszy na pasku narzędzi Szybki dostęp, aby go edytować

Jeśli chcesz, aby dostosować własne Szybki dostęp Pasek narzędzi, wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy na pasku narzędzi Szybki dostęp i wybrać opcję "Dostosuj pasek narzędzi Szybki dostęp ..." Następnie będzie wyskakujące okno, które pozwala na dodawanie poleceń do paska narzędzi. Gdy pojawi się okienko podręczne domyślnym będzie "popularny poleceń", jednak można wybrać dowolne polecenie zmieniając listę wyboru do "wszystkich poleceń". Próbowałem grupy podobnych poleceń razem, i użyłem "<Separator>" aby moje Pasek narzędzi Szybki dostęp bardziej zorganizowane.

Jeśli jesteś ciekaw, jak mam skonfigurowany mój pasek narzędzi Szybki dostęp, oto aktualna lista poleceń w moim pasku narzędzi: Zapisz, Otwórz, Undo, Redo, Nowy slajd, Wstaw obraz z pliku, pole tekstowe, na spód, Przesuń do przodu, Malarz formatów, Grupa, Rozgrupuj, Wyrównaj Middle obiektu, Wyrównaj do środka obiektu, do lewej obiektu, Wyrównaj do dołu obiektu, Wyrównaj górę obiektu, Wyrównaj Object Prawo, Rozłóż w pionie, Rozłóż w poziomie, interlinia, Edytuj punkty, Waga Outline, myślniki , Shape Wypełnienie, Kontur kształtu, Flip Horizontal, Przerzuć w pionie, obrót.

Powodzenia przy użyciu paska narzędzi Szybki dostęp! Jeśli wciąż potrzebujesz więcej informacji na ten temat, można sprawdzić ten artykuł pomocy technicznej firmy Microsoft.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz